21 Aralık 2018
Her hafta Çarşamba günü öğle arası, farklı kademelerden bir öğrencimiz giriş katında müzik resitali gerçekleştiriyor. Geçtiğimiz hafta piyano resitali gerçekleştiren öğrencilerimiz Özgür Cem KAYA, Dila Burçak […]
Beğendiniz mi?
21 Aralık 2018
2012 yılında imzalanan ‘TED-Kanada Kısa ve Uzun Dönem Öğrenci Değişim Programları’ Türk Eğitim Derneği okullarında her sene başarıyla uygulanmaktadır. Öğrencimizin eğitim ve kariyer hayatlarını şekillendiren Kanada […]
Beğendiniz mi?
21 Aralık 2018
TED Sivas Koleji olarak, öğrencilerimizin okulumuzda kazandıkları yabancı dil bilgisini pekiştirmek ve mevcut yabancı dil bilgilerini günlük yaşama aktarmalarına olanak sağlamak üzere her yaz başarıyla yürüttüğümüz […]
Beğendiniz mi?
21 Aralık 2018
TED Değerler Eğitimi “Sorumluluk” konusu kapsamında, 2/A sınıfından “En Sorumlu” öğrenciler seçildi. Öğrencilerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
Beğendiniz mi?
21 Aralık 2018
5. ve 6. sınıf öğrencilerimiz, Iğdır Halfeli Şehit Er Abdulcebbar Parin İlkokulu Okul Öncesi Sınıfına vereceğimiz desteğe, Yerli Malı Haftasında yapılan yiyecek satışına ilave olarak kitap […]
Beğendiniz mi?
21 Aralık 2018
TED Sivas Koleji Veli İşbirliği Programı (VIP) Voleybol Aktivitesi kapsamında velilerimiz belirlenen periyodlarda maç yapmaya devam ediyor.
Beğendiniz mi?
21 Aralık 2018
TED Sivas Koleji, The Duke of Edinburgh’s International Award (Edinburgh Dükü Uluslararası Ödülü) ödül birimi ve uygulama merkezi oldu. The Duke of Edinburgh’s International Award 14 […]
Beğendiniz mi?
19 Aralık 2018
7.sınıf öğrencilerimiz Türkçe dersi “Zarf” konusunu “Zarfı Adresine Postala” oyunu oynayarak işlediler. Öğrencilerimiz kendilerine verilen cümlelerde geçen zarfları, isimleri ve sıfatları birbirinden ayırıp zarflara koyarak “doğru […]
Beğendiniz mi?
19 Aralık 2018
TED Sivas Koleji Yıldızlar Erkek Basketbol Takımımıza ve Antrenörümüz Çiğdem ERBAŞ’a başarılar dileriz.
Beğendiniz mi?
15 Aralık 2018
7. sınıf öğrencilerimiz İngilizce dersinde öğretmenleri Ramin HOSSEINPOUR koordinesinde iki gruba ayrılarak düşüncelerindeki ideal okulun özelliklerini İngilizce olarak birbirlerine anlatıp sonrasında oluşturdukları tabloya yazdılar.
Beğendiniz mi?